V6 Album : Completed

Finally, I’ve finished downloading all V6 album. All 10 album + 20th Century’s Road and Replay album. Thanx to Kurima, Dulcia, Willya, Frozen_rii, Fuminshou_neko, Mikaela_angel07, 42detsune, V6 unlimited livejournal, and of course JMP3.net and also thanx to my office for 24 hours free – internet access.

So, now I can made a complete V6 album compiled in one CD……… and listen it in my car *huray!!!!*


Ada yang mo ngopi??? hehehehe

My next project is….

Downloading all V6’s singles

*hiks…. There are 32 of them…*

22 thoughts on “V6 Album : Completed

  1. aduh..mbak..aduh..duh…duh…mbak beneran nih mbak….aduh…mbak lemes ni aku….ma kasih ya mbak….ma kasiiiiiiiiiiiiiiiiiih banget….mbak baek banget sih……moga2 selalu murah rezeki ya mbak….

  2. Chom, aku kopiin aja… dirimu di Bandung kah???Kapan2 kita ketemuan di bdg yuks.Btw, Di Johnny’s countdown … Matsujun jelek amad seh!!!!

  3. Boleh kok Lisa,…. buat fans na V6 gw pasti share….!!!Btw, Lisa Cirebon na dimana???Aku tahun 2005 pernah di Cirebon selama 10 bulan…..di daerah Karang Jalak, deket Gua Sunyaragi….Gw kirim deh!!!

  4. Aku sih di Kartini, dekat Grage Mall. Baru April tahun kemarin ke Cirebon. Termasuk korban gempanya Bantul Yogyakarta nih, untung selamat biar pun rumah nggak bisa ditinggalin lagi :-DThanks banget ya, btw, alamatnya kirim lewat sini?

  5. fiya kau mauuuuu jg dunk…ganbatte yah…kmrn waktu long weekend ada gath ga???btw udah liat konser voyager?aduh worthed banget yaaaaa….okadanya genki, eksis dimamana, tampan, kocak…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s